Výhodou nového operátora má být podle Libuše Šmuclerové, generální ředitelky vydavatelství Ringier, především nízká cena za služby volání, SMS i internetu, jíž chce provozovatel dosáhnout mimo jiné tím, že nabídne jen odlehčené portfolio služeb.
Například se chce omezit pouze na předplacené služby nebo nebude mít vlastní prodejny.
"Jednali jsme s několika zájemci o provozování virtuálního operátora v síti O2 a úspěšná byla jednání s vydavatelstvím Ringier Axel Springer CZ. Naši síť mohou od 7. listopadu využívat jak zákazníci O2, tak i klienti Bleskmobilu. Ti budou dostávat stejně kvalitní základní telekomunikační služby jako zákazníci O2," říká Felix Geyr, ředitel pro strategii a rozvoj podnikání společnosti Telefónica Czech Republic.
Zájemci o levné volání seženou předplacené karty Bleskmobil v šesti tisících prodejnách tisku po celé České republice. Služby si mohou zájemci pořídit velmi snadno - stačí si v jedné z prodejen denního tisku označených samolepkou "Zde v prodeji Bleskmobil" pořídit SIM kartu tohoto nového operátora. Své telefonní číslo si přitom mohou přenést i od stávajícího poskytovatele.
Bleskmobil nabízí jeden jednoduchý předplacený tarif s voláním za 2,50 Kč za minutu a SMS za 1,50 Kč. Tyto ceny platí celý týden, ve špičce i mimo špičku.
"Každý nepotřebuje širokou nabídku doplňkových služeb, dotované mobilní telefony nebo značkové prodejny. Bleskmobil nic takového nenabídne, zato přichází s trvale nízkými cenami. Věřím, že nabídka zákazníky osloví a brzy oslavíme prvních sto tisíc klientů," dodala Šmuclerová.
Podle analytiků se dají v řádu několika měsíců očekávat i další nabídky virtuálních mobilních operátorů (tento princip nabízení telekomunikačních služeb je ve světě již běžný). Větší klientelu ale prý osloví ti, kteří nenabídnou jen velmi jednoduché služby, ale kteří kromě ceny přinesou i nějako přidanou hodnotu.