Dceřinná společnost Googlu, DoubleClick, a reklamní divize Microsoftu MSN Ads přiznaly, že byly nachytány počítačovými piráty. Obě reklamní platformy totiž podle nového zjištění zobrazovaly nebezpečné bannery, které útočily na počítače uživatelů. Aby toho počítačoví piráti dosáhli, stačilo málo - vytvoření webové stránky ADShufffle.com, která se velmi podobá ADShuffle.com (jedna z největších firem, která se zabývá reklamou).
"Na uživatele webových stránek, které zobrazují reklamu od DoubleClicku a rad.msn.com čekaly nebezpečné bannery, které dodává ADShufffle.com (všimněte si třech "f"). Na počítače uživatelů tak byly nainstalovány nebezpečné kódy, aniž by uživatel musel na cokoli kliknout," oznámil Wayne Huang z bezpečnostní firmy Armorize, která útok jako první zachytila.
O stažení nebezpečného kódu do počítače se postaral JavaScript, který byl spuštěn, jakmile uživatelé vstoupili na stránku. Mluvčí Googlu ujistil, že nebezpečné bannery se objevily jen v několika případech a již se nevyskytují. Microsoft celou věc nekomentoval.