Řešení pro mobilní odečty třeba spotřebované elektrické energie představila firma D.H.S.

22. 8. 2009

Sdílet

Novinka umožňuje přímo v terénu sbírat informace z odběrných míst, jako jsou stavy měřidel, provádět pravidelný servis zařízení, realizovat výměny měřidel, zaměření odběrného místa pomocí GPS a přenášet všechny získané informace zpět do stávajícího informačního systému on-line nebo off-line.
Výrazně tak podle výrobce dochází ke snížení chybovosti a zrychlení činností, čímž firmy šetři čas pracovníků a navíc související náklady spojené s tiskem papírových sestav.
Systém využívá třívrstvou architekturu, přičemž aplikace běžící na stolním počítači (PC) slouží k rozdělování práce, správě uživatelů a mobilních terminálů. Program fungující na mobilním terminálu umožňuje využít například GPS, zabudovaný fotoaparát, telefonovat, posílat SMS zprávy či přenášet data on-line. Middleware pracuje nad stávajícím informačním systémem, jež není nutné kvůi kooperaci složitě nastavovat.
„Společnosti z oblasti utilit mohou získat mnoho dalších dodatečných informací o odběrném místě a dovolují, aby jeden pracovník vykonal i další činnosti, což doteď nebylo možné - jde např. o evidování poškozeného měřidla a okamžité předání k řešení nebo jeho nastavení pro dálkový odečet", říká obchodní ředitel DHS Tomáš Zeman.

Našli jste v článku chybu?