Řešení 360 Scheduling je postaveno na technologii cloudu a je tedy dostupné prostřednictvím webových služeb. To znamená, že do této služby mohou vstoupit i organizace, které nepoužívají přímo IFS Aplikace, či zákazníci provozující malé firmy, a mohou začít optimalizovat svůj personál tak, aby lépe splňoval požadavky a očekávání zákazníků.
V organizacích, kde stovky servisních techniků pracují u zákazníků na různých místech v terénu, se časové plánování a optimalizace operací stávají často velmi složitými a nepřehlednými. Poskytovatel služeb bývá obvykle vázán dohodou o úrovni služeb (SLA), která reguluje jak reakční dobu, tak i dostupnost a kvalitu služby, je tedy zároveň motivován své zakázky efektivně řídit a především plnit v daných termínech. Správné plnění úkolů přitom závisí na mnoha faktorech a neodpovídá-li výkon dohodou daným parametrům, je poskytovatel služeb zpravidla vystaven riziku penále či pokut. Efektivní plánování tras a lidských zdrojů je proto vedle plánování nástrojů a vybavení skutečně nezbytné. Nově integrované řešení plánování a optimalizace mobilní pracovní síly, umožní výše zmiňovaným rizikům účelně předcházet.
„Přidání 360 Scheduling do IFS Aplikací umožní firmám těžit z integrovaného a globálního řešení pro optimalizaci mobilní pracovní síly. Díky schopnosti definovat nákladově nejvýhodnější scénáře nebo dodat nejlepší možnou úroveň služeb zákazníkům dává toto řešení uživateli plnou kontrolu nad kvalitou služeb i ziskovostí,“ řekl Zdeněk Fous, ředitel IFS Czech.