Nabídne tak podle svých slov komplexnější pohled na řízenou infrastrukturu v reálném čase a dokáže upozornit na případné hrozící problémy s výkonem.
Nová verze služby rozšiřuje podporu na systémy pro spolupráci, jako je Avaya, Cisco Business Edition 6000 (BE6K), Alcatel OTBE či brány AudioCodes, a také o úložná řešení NetApp. Dále jde o podporu bezdrátových technologií Cisco a Alcatel či o aplikaci Microsoft Exchange.
Služba OneCockpit využívá aplikace a nástroje pro monitoring nové generace sloučené v rámci jediného dashboardu (řídicího panelu), který pokrývá všechny klíčové technologie a výrobce. Dashboard je přístupný z libovolného zařízení, včetně mobilních nástrojů jako jsou tablety a smartphony.
IT pomocí něj mohou podle dodavatele například vylepšit výkon infrastruktury a aplikací - umožní nejen přijímat včasná opatření k vypořádání se s problémy, ale pomůže jim rovněž odhalit neefektivní využívání technologií.
„Většina společností možná již využívá různé nástroje na monitorování výkonu, postrádají ovšem konsolidovanou službu, která jim poskytne kompletní přehled o jejich infrastruktuře v reálném čase, včetně diagnostiky příčin výpadků. OneCockpit umožňuje IT porozumět dění v jejich síti, bez ohledu na konkrétní technologie a zařízení či jejich umístění,“ řekl Shaun Ledgerwood, viceprezident pro rozvoj obchodu a služeb společnosti NextiraOne.