Hlavní navigace

Telefónica našla skulinku na trhu, zavádí tarif O2 Facebook

30. 5. 2012

Sdílet

Uživatel předplacené karty si může službu aktivovat pomocí SMS. Za 75 korun měsíčně nebo 19 korun týdně pak získá přístup k Facebooku, a to jak webovým prohlížečem vestavěným v mobilu, tak specializovanou aplikací určenou přímo pro chytré telefony. Tuto aplikaci si ovšem musí stáhnout pomocí jiného připojení, například Wi-Fi, protože tarif neumožňuje ani připojení do online obchodů s aplikacemi pro jednotlivé operační systémy.


Jediné „nefacebookové“ stránky, na které se ještě může uživatel zvýhodněného tarifu podívat, jsou ty, které patří Telefónice. Včetně samoobsluhy, kde je možno sledovat objem přenesených dat. Měsíční limit 150 MB stačí spíš jen pro psaní na zeď a chatování. Pokud jde o nahrávání fotografií, uživatel by se měl mírnit, protože současné smartphony již nabízejí poměrně vysoké rozlišení vestavěného fotoaparátu.


V to, že by tento tarif mohl oslovit dostatečný počet uživatelů, doufá i vedení společnosti. Nejčastějšími zájemci budou pravděpodobně mladí lidé, kteří chtějí být na Facebooku neustále, ale kteří si nemohou dovolit plnohodnotné datové tarify. „V České republice využívá Facebook více než 3,6 milionu lidí. Věříme, že zákazníci, kteří ještě nevyužívají data v mobilu, ocení možnost být prostřednictvím mobilu online na Facebooku kdykoliv a kdekoliv,“ říká Petr Matějovský, ředitel pro mobilní hlas a data společnosti Telefónica Czech Republic.

Našli jste v článku chybu?