Telefónica O2 zprovoznila elektronické vyúčtování i pro mobilní zákazníky

2. 2. 2011

Sdílet

Při zadání adresy www.o2.cz se uživatel nově dostane přímo na nabídku produktů a služeb. Kompletním redesignem prošla nejen domovská stránka, ale také jednotlivé sekce. Například Telefony a zařízení nabídnou nově širokou škálu vizualizací telefonů, filtrování nebo porovnávání jednotlivých přístrojů. Web nabízí relativně plochou strukturu a nenutí tak zákazníka k mnohonásobným proklikům. Nejdůležitější informace tak nalezne přímo na stránce daného produktu. Nová verze stránek umožní také snazší přístup k ostatním portálům O2 a nabídne propojení se sociálními sítěmi Facebook, Twitter a YouTube.

Elektronické vyúčtování je podle zástupců společnosti Telefónica O2 údajně komfortní, jednoduché a šetří náklady i životní prostředí. Od 1. února 2011 si jej může bezplatně aktivovat každý zákazník. Služba nabízí e-účet pro mobilní i fixní služby, podrobný výpis hovorů zdarma, zasílání vyúčtování do emailu zákazníka a SMS upozornění na nové vyúčtování. V prvních dvou měsících od pořízení O2 eÚčet může zákazník využívat paralelně jak elektronické, tak tištěné vyúčtování. Vyzkouší si tak, který typ vyúčtování mu více vyhovuje. Za tištěnou fakturu nic neplatí. Po uplynutí této doby mu bude jako standardní nastaven elektronický způsob. V případě, že zákazník požaduje nadále tištěnou i elektronickou verzi, zaplatí měsíčně 20 Kč.

Elektronické vyúčtování je zákazníkům dostupné na internetové adrese www.mojeo2.cz. Podnikatelé a firmy pak najdou aplikaci elektronického vyúčtování na adrese www.e-ucet.cz.

Našli jste v článku chybu?