Twitter pravděpodobně zavede firemní stránky

7. 4. 2011

Sdílet

Firemní stránky pojmenované jako Branded pages, jejichž zřízení Twitter zvažuje, by měly inzerentům sloužit především pro zveřejňování speciálně cílené reklamy a pro vlastní prezentaci. Společnosti tak dostanou propracovanější nástroje pro přizpůsobení svých stránek, nabídnou zajímavější obsah a co především, budou moci zaujmout citelně větší množství uživatelů. V podstatě se má jednat o stejný projekt, který již nějakou dobu funguje na sociální síti Facebook pod prostým označením Pages.

Twitter se tímto způsobem snaží zvýšit dlouhodobý zisk z reklam, již představuje hlavní část všech příjmů, přičemž za celým projektem údajně stojí CEO společnosti Dick Costolo a finanční prezident Adam Bain. Společnost současně disponuje velmi omezenými možnostmi pro firemní propagaci, tudíž by inzerenti firemní stránky jistě ocenili. Pokud je Twitter zřídí, budou nicméně dostupné nejprve pouze pro americké firmy.

Našli jste v článku chybu?