Úmysly zákazníků prý dokáže rozeznat nový systém CRM

23. 6. 2009

Sdílet

Svá softwarová řešení pro péči o zákazníky vzájemně integrovaly společnosti Genesys a InQuira. Spojené softwarové sady zajišťují konzistentní komunikaci mezi zákazníky a firemním kontaktním centrem bez ohledu na právě využívaný komunikační kanál - telefon, e-mail nebo chat.
Knowledge management z dílny společnosti InQuira zlepšuje samoobslužné procesy a nabízí operátorům předem připravené odpovědi zasazené do správného kontextu dotazů zákazníků. Řešení navíc funguje napříč různými komunikačními kanály, ať už jde o e-mail, chat, telefon či faxové zprávy. Tyto funkce jsou nyní integrovány v softwarové platformě Genesys, která podporuje vyřizování požadavků zákazníků i prostřednictvím chatu a e-mailu.
Společné softwarové řešení obou firem umožňuje díky vícejazyčné technologii Natural Language Processing zjistit skutečný záměr zákazníka a co nejrychleji pro něj nalézt relevantní odpověď. K dosažení nadprůměrně personalizovaných a zacílených odpovědí jsou využívána profilační data zákazníků a další informace.
„Když například prostřednictvím internetu projeví zájem o otevření nového účtu, vyhodnotí software požadavek zákazníka jako vysoce důležitý a přesměruje jej okamžitě na vyškoleného operátora. Zvýší se tím pravděpodobnost uzavření většího počtu smluv," tvrdí Martin Veselka, regionální ředitel společnosti Genesys.

Našli jste v článku chybu?