RIO Media šlape na paty Telefónice a UPC
Během letošního jara se společnost RIO Media rozrostla o několik nově nakoupených firem, mezi které patří například severočeská síť CL-NET, metropolitní síť Olomouc, severomoravský MATTES AD či kabelovka F.C.A. Díky těmto akvizicím se z RIO Media během pár týdnů stala třetí největší společnost v telekomunikačním segmentu trhu s téměř 110 tisící zákazníky. Firma nyní chce nabízet jednotné služby ve všech regionech, kde má svou infrastrukturu pevných sítí, jenž by měla být navíc modernizována pomocí masivních investic z RIO Media.
Hlavními produkty RIO Media by měly být trojkombinace služeb ve klasickém složení televize, internet a telefon. „Kompletní nabídka triple-play, tedy televize, data a telefon je přesně to, na co se chceme soustředit," říká Petr Opletal, generální ředitel RIO Media. Základní balík DATA nabízející internetové připojení o rychlosti 25/5 Mbit/s, 10 televizních kanálů (včetně Novy a Primy v HD kvalitě) a telefonní linku bez paušálu bude zákazníka stát 225 Kč měsíčně.
Obdobný balík služeb nabízí například UPC za 589 Kč měsíčně. Druhou variantou je balík BRAVO nabízející 25/5 Mbit/s, 60 televizních kanálů a telefonní linku bez paušálu za 1000 Kč měsíčně, což je podobné jako v případě UPC, ale téměř o 60% levnější než služba O2 Trio+ TV balíčky, která nabízí o něco slabší služby než balík BRAVO od RIO Media.
Svou nabídku zatím RIO Media není schopná poskytnout všem svým zákazníkům z důvodů nedostatečné komunikační infrastruktury, která by měla být ale v nejbližších měsících modernizována. „Naši novou nabídku mohou sice zatím z technických důvodů využívat pouze zákazníci připojení na naší optické síti, budeme ale dělat všechno pro to, abychom zmodernizovali naše analogové sítě co nejdříve, ideálně ještě do podzimu. Zákazníkům se na naše digitální služby určitě vyplatí počkat. Do konce roku budeme mít snahu připojit až 100 tisíc domácností optikou," přesvědčuje zákazníky k čekání na nové služby Petr Opletal.