Celkový počet domácností s dostupností UPC služeb vzrostl na 1 421 800. Oddělení B2B rostlo o 3000 zákazníků na celkových 15 900, většina nových zákazníků přibyla v segmentu SOHO.
Společnost vloni spustila dvě nové služby: interaktivní televizi Horizon s neomezenou videotékou My Prime a sdílenou bezplatnou Wi-Fi síť UPC Wi-Free. Od září zrychlila UPC internet na rychlost až 300 Mbit/s.
„Nově jsme získali na 9 600 předplatitelů video služeb. Výrazný růst zaznamenaly také služby vysokorychlostního internetu, kde došlo k navýšení o 11 400 zákazníků. Nadále pokračoval odliv předplatitelů pevných telefonních linek, a to přibližně o 8 400. Výrazně nyní investujeme do modernizace a výstavby sítě. Díky tomu se zvýšil počet domácností s dostupností UPC služeb o 88 400 přípojných míst. Oddělení B2B se dařilo zlepšovat především v segmentu malých firem, kde jsme získali 3000 nových zákazníků, což znamená růst o 21 % oproti roku 2014,“ komentuje obchodní výsledky za rok 2015 generální ředitel UPC Frans-Willem de Kloet.
Loni v květnu odstartovala UPC s interaktivní televizí Horizon s neomezenou videotékou My Prime. Službu Horizon v tuto chvíli využívá přes 200 tisíc zákazníků UPC. Velmi pozitivně vnímají zákazníci také mobilní televizi Horizon Go, která každý měsíc zaznamená více než jeden a půl milionu přehrání pořadů.
V červenci pak byla spuštěna sdílená bezplatná Wi-Fi síť UPC Wi-Free, která je dostupná pro 450 tisíc zákazníků. Od září si pak mohou zákazníci UPC užívat internetu s rychlostí až 300 Mbit/s.
V posledním roce zmodernizovala UPC své digitální služby ve 14 městech. Celkový počet domácností s dostupností digitální televize a vysokorychlostního internetu na síti UPC se zvýšil o 62 600. V letošním roce se bude UPC soustředit převážně na novou výstavbu sítí. Letos takto plánuje připojit více než 70 000 domácností.