Hlavní náplň tvoří přednášky rozdělené do tří tematických proudů – vývoj, návrh a podnikání –, které probíhají ve třech velkých a moderně zařízených přednáškových sálech. Vystoupení jednotlivých řečníků trvají 30 až 60 minut. Přednášející na konkrétních případech z vlastní praxe radí, co je potřeba udělat pro to, aby se projekt podařil.
Protože sociální složka hraje na konferencích velkou roli, probíhá v rámci této akce společenská hra networ_king, která pobízí účastníky k výměně kontaktů a odměňuje je za to. Kromě různých plaket je možné získat i slevy na školení. K dispozici jsou i pro neformální besedy v užším kruhu. Účastníci mají možnost setkat se s přednášejícími a prodiskutovat s nimi konkrétní věci přímo, stranou velkého přednáškového sálu.
Během konference probíhá i soutěž o nejlepší start-up roku. Z devíti soutěžících se pět probojuje do finále, jehož vítěz získá milionovou investici na další rozvoj. Zájemci o zaměstnání v některé z větších firem zase mohli využít nabídek společností jako Alza, Seznam nebo Skype, které hledají posily do svých týmů.