Větší škálovatelnost i robustnost svého firemního komunikačního systému IP Office přináší Avaya

7. 10. 2009

Sdílet

IP Office je k dispozici v šesti různých variantách podle role uživatele (např. jako „telefonický pracovník“, „mobilní pracovník“ či „operátor zákaznického servisu“) navržených pro splnění specifických potřeb pracovníka. Díky použití tohoto přístupu si už malé firmy nemusí vybírat mezi mnoha možnostmi aplikace a rovněž se tím usnadňuje výběr správného komunikačního řešení.

Avaya produkt rovněž zjednodušila konsolidací více variant řešení do jedné hardwarové platformy. Ta nyní podporuje až 384 uživatelů místo původních 272, čímž rozšiřuje škálovatelnost a použitelnost systému s ohledem na rozvoj firmy. Kromě toho došlo ke zdvojnásobení konferenčních možností - z jedné na dvě až 64hovorové konference.

„Malé a střední firmy požadují řešení, která jsou jednoduše pochopitelná a lehce použitelná,“ říká Deepinder Sahni, senior viceprezident AMI Partners, výzkumné a konzultační společnosti zaměřující se na segment malých a středních podniků. „V řešení IP Office Release 5 Avaya efektivně zjednodušila postupy, jak se komunikace navrhují, dodávají a používají.“

S řešením IP Office Release 5 může například pobočka používat servery jiné pobočky pro zachování provozuschopnosti své komunikační sítě, včetně telefonů a hlasových schránek v případě výpadku. Pokud dojde k výpadku, systém se automaticky přeregistruje na jinou pobočku s řešením IP Office. Tím se dosahuje vyšší pružnosti sítě a omezuje se potřeba druhého systému na pobočce určeného pouze pro zachování provozu, čímž se snižují náklady na hardware i na práci.

IP Office rovněž přichází s novými aplikacemi, které jsou nyní dostupné přes internetový prohlížeč s použitím modelu „tenkého klienta“. Použití internetu zjednodušuje uživatelský přístup k základním komunikačních nástrojům a současně mohou administrátoři snadněji nasazovat a spravovat komunikace. Mezi nové internetové aplikace patří one-X Portal for Avaya IP Office, komunikační portál pro osobní počítače, s nímž mohou pracovníci lépe spravovat telefonické komunikace díky kontrole hovorů, sledování přítomnosti a záznamu hovorů v reálném čase.

Navíc Release 5 obsahuje výkonné aplikace pro výkazy o kontaktních centrech, které jsou rovněž přístupné přes internet a jednoduše se instalují, aktualizují a používají. Funkce Customer Call Reporter sleduje vývoj zákaznického servisu a produktivitu operátorů a současně používá upozornění, která pomáhají administrátorům reagovat na problémy v reálném čase. S funkcí Customer Call Reporter mohou operátoři sledovat, jakou mají výkonnost ve srovnání s průměrem pracovní skupiny a vedoucí mohou sledovat ukazatele, jako je počet přihlášených operátorů nebo příchozí, čekající a zmeškané hovory.

Našli jste v článku chybu?