Virtuální hlasový operátor usnadní přenosy telefonních čísel

12. 6. 2012

Sdílet

Novinka je určena především pro menší hlasové operátory klasické telefonní sítě – ti tak nepotřebují investovat do patřičné platformy.

Operátor může využívat vlastní operátorské číslo (OpID), které jedinečným způsobem určuje provozovatele hlasové sítě a slouží k identifikaci sítě mezi národními operátory pro směrování hovorů. Může využít vlastních formulářů pro přenos čísel, čímž není schovaný za větším operátorem a vystupuje před svými zákazníky sám za sebe.

Služba využívá vlastní IT řešení pomocí aplikace, která je prezentována vůči telekomunikačním hlasovým operátorům pevné sítě speciálním webovým portálem. Ten umožňuje iniciovat přenosy čísel mezi operátory za dodržení veškerých pravidel dohodnutých mezi provozovateli sítí.

Je zde podporováno i schvalování přenosu čísel v opačném směru, a tak si může virtuální operátor sám rozhodovat o svých zákaznících. Nedílnou součástí je sledování stavu přenášených čísel během přenosu a možnost vrácení čísel původnímu operátorovi.

Aplikace automaticky zajišťuje veškerou komunikaci mezi operátory a zjednodušuje vstup menších či začínajících subjektů na pole hlasových telekomunikačních operátorů fixních sítí.

 

Výhody Virtuálního hlasového operátora:

-       Portálová aplikace, která podporuje přenos čísel mezi operátory.

-       Přenos čísel k operátorovi.

-       Přenos čísel od operátora.

-       Vrácení nepoužívaných čísel.

-       Sledování stavu přenášených čísel.

-       Integrováno s ostatními funkcemi portálu jako sledování počtu hovorů, ceny hovorů, vyúčtování, nastavení služeb atd.

Našli jste v článku chybu?