Vodafone láká zákazníky na velikonoční nabídku

2. 11. 2011

Sdílet

Společnost Vodafone si pro své zákazíky přichystala vánoční kampaň, jejímž prostrednictvím se snaží podpořit využívání mobilního internetu, který se díky rychlému vývoji a dostupnosti chytrých telefonů stává pro operátory zlatou žilou. V rámci kampaně, která byla suštěna během včerejšího dne, operátor nabízí bezplatné stahování některých placených aplikací, dvojnásobné navýšení FUP limitu, bezplatné víkendové využití internetu pro nové zákazníky či neomezený tarif, který za měsíční poplatek 1490 Kč skýtá neomezené SMS a volání a internet s 600MB FUP limitem.

Marketingový ředitel pro firemní zákazníky Vodafonu David Duroň sdělil: „Stejně jako jsme před třemi lety naší vánoční nabídkou výrazně přispěli k masovému používání internetu v mobilu, chceme letos zákazníky inspirovat k tomu, aby využívali své chytré telefony naplno."

Vodafone se snaží zaujmout stylizací kampaně do velikonoční tematiky, již zdůvodňuje mottem říkajícím, že zákazníci Vodafonu jsou o krok napřed. Na webových stránkách operátora si můžete prohlédnout několik dle našeho názoru nepříliš vkusných videí s velikonočními zajíčky nebo si přečíst tipy na zajímavé aplikace pro smartphony. Již od včerejška si můžete na mobilní platformy iOS, Android a Symbian stáhnout aplikaci Velikonoční ošatka, jejíž prostřednitvím bude možné v následujících dnech stahovat doporučené aplikace a hry.

„Z průzkumů vyplývá, že 60 procent lidí nevyužívá svůj chytrý telefon naplno a my jim to chceme umožnit. Proto jim dáváme jako dárek aplikace, které z mobilu dokáží udělat například navigaci, dětskou chůvičku nebo herní konzoli. Každý si to teď může vyzkoušet díky aplikacím i internetu zdarma a dvojnásobnému FUP. Ti, kdo ještě nemají chytrý telefon, na něj mohou získat štědrou dotaci,“ říká marketingový manažer Michal Markoš. Další informace o kampani se dozvíte na webu Vodafone.

Našli jste v článku chybu?