Služba je financovaná inzerenty a je součástí komplexních nabídkových balíčků, přičemž ten nejlevnější, bronzový, obsahuje v ceně zhruba 5700 Kč ročně 100 až šedesátiminutových hovorů na jedno firemní číslo (může jít o mobil i klasickou pevnou linku).
Služba se podle dodavatele pozná podle zvýrazněného modrého tlačítka a nápisem „Free call“. Tlačítko je viditelné všude tam, kde se zobrazuje telefonní číslo inzerenta, a to nejen na Zlatestranky.cz, ale i v internetových vyhledávačích nebo na vlastním webu inzerující společnosti.
Bezplatná služba pro volající umožňuje podle Mediatelu především malým a středním podnikům rozšířit zákaznické služby tak, aby je všichni uživatelé Skypu mohli jednoduše a zdarma kontaktovat.
„Partnerství se Skypem dále posiluje pozici Zlatých stránek na internetu. Inzerenti do Zlatých Stránek investovali vždy proto, aby je kontaktovali potenciální zákazníci,“ říká Kimberli Lewisová, generální ředitelka společnosti Mediatel.
„Věříme, že možnost volání zdarma, kdy stačí jen klinout, může mít na podnikání pozitivní vliv, protože odstraňuje překážky pro navázání komunikace. To může vést k relevantnějším kontaktům a snad i vyššímu počtu zákazníků,“ řekl Don Albert, generální ředitel a viceprezident pro severní a jižní Ameriku a reklamu společnosti Skype.