Od května 2010, kdy byla služba pro firmy uvedena do ostrého provozu, mají firemní zákazníci možnost vytvořit si prostřednictvím Webnode šablon své webové stránky, a to včetně struktury webu a textů. Na výběr je přitom z více než 100 oborů podnikání a 2000 profesionálních šablon. V současné době si tímto způsobem podle Webnode vytvoří své firemní stránky v průměru 1 000 firem denně.
Uživatel se nejprve zaregistruje na stránkách webnode.cz, následně si zvolí, zda jeho nové stránky budou osobní, firemní anebo se bude jednat o e-shop. V případě firemních stránek je třeba zvolit si jeden z více než stovky druhů podnikání. Jakmile uživatel potvrdí zvolený druh podnikání, nabídne mu systém automaticky na výběr šablony, které se k jeho oboru vztahují. Po volbě šablony stačí doplnit firemní kontaktní údaje a kliknout na tlačítko Dokončit. V tuto chvíli už je základ webových stránek hotov, a to včetně základních informativních textů v jednotlivých kapitolách. Tyto texty, spolu s náplní stránek pak uživatel v případě zájmu může editovat prostřednictvím WYSIWYG editoru. Navíc se spolu s webovými stránkami zcela automaticky vytvoří i jejich verze pro uživatele mobilních telefonů.
Standardně jsou firemní stránky umístěny na doméně třetího řádu ve tvaru firma.webnode.cz nebo firma.webnode.com. Uživatelé Webnode však mohou využít i libovolnou doménu druhého řádu, kterou si na svoji prezentaci mohou nasměrovat. Webnode jim v takovém případě v rámci prémiových služeb nabízí také poštovní schránky a dodatečný prostor pro vlastní data. Cena přitom začíná už na 70 Kč bez DPH (84 Kč včetně DPH) měsíčně za tarif Mini s 3 e-mailovými schránkami, 3 GB přenosu dat a 500 MB prostoru. V rámci služby Webnode jsou uživatelům k dispozici také podrobné statistiky a systém pro zálohování a obnovu dat.
Společnost Westcom spolu s uvedením nabídky pro firmy také přichází s hlubší expanzí na brazilský a americký trh, kde budou v průběhu letošního roku otevřeny pobočky v Sao Paulu a San Franciscu. Ty budou mít za úkol poskytovat zejména firemním zákazníkům technickou podporu a připravovat lokální marketingové kampaně. Cílem společnosti Westcom je získat do konce roku 2011 celkem 10 milionů aktivních uživatelů služby Webnode, přičemž v současné době službu využívá na 1,5 milionu uživatelů.
Službu Webnode od roku 2008 provozuje brněnská společnost Westcom. Původně byla zaměřena na jednoduchou tvorbu osobních stránek uživatelů v České republice. Po vstupu švýcarské investiční skupiny Centralway v srpnu 2008 se služba začala masivně rozvíjet a expandovala do zahraničí. Dnes má Webnode 12 milionů návštěvníků (UIP) měsíčně a 1,5 milionu registrovaných uživatelů po celém světě, z nichž největší zastoupení má Brazílie a další státy Jižní Ameriky, ale také trhy jako USA nebo Čína. Webnode je dnes k dispozici v devíti jazykových mutacích. Vedle češtiny a angličtiny jsou k dispozici ještě španělština, portugalština, čínština, francouzština, němčina, italština, polština, řečtina a slovenština.