Xerox přichází se čtyřletým servisním zabezpečením na tiskárny a multifunkce A4

13. 10. 2009

Sdílet

Patří k nim mimo jiné zabezpečení nepřetržitého tisku nebo kopírování i v případě technických potíží zařízení nebo vyčerpání spotřebního materiálu.

Smlouva na servisní zabezpečení umožňuje zákazníkům společnosti Xerox získat lepší podmínky, než zajišťuje standardní záruka. Výhodami služby podle zástupců Xeroxu jsou:

•    Kompletní servisní zabezpečení nad rámec běžné záruky
•    Dojezd servisního technika do 2. pracovního dne od nahlášení servisní události
•    Aktualizace softwaru zařízení
•    Zapůjčení náhradního stroje v případě vážnější poruchy zařízení
•    Náhradní díly a práce servisního technika v běžné pracovní době
•    Dodávky spotřebního materiálu
•    Záruka originálního spotřebního materiálu
•    Garantovaná cena černobílého i barevného tisku, kdy se platí za počet stran, nikoliv za počet tonerových kazet

Servisní zabezpečení je pro zákazníky vhodné např. v souvislosti s plánováním investic do kopírování a tisku. Na základě objemu lze předpovědět, kolik bude stát provoz stroje, neboť náhradní díly i spotřební materiál jsou pokryty smlouvou. Zákazník se tak nemusí obávat nečekaných výdajů.

U multifunkčních tiskáren řady Phaser 8860/8860MFP Xerox navíc nabízí tříúrovňové účtování, kde jsou u barevného tisku nastaveny tři cenové úrovně podle pokrytí papíru tonerem – doplňkový barevný tisk, který nabízí barevný tisk za stejnou cenu jako černobílý (přibližně do 1,2% pokrytí papíru barevným tonerem), kancelářský barevný tisk (přibližně 1,2 až 8% pokrytí papíru barevným tonerem) a grafický barevný tisk (nad přibližně 8% pokrytí papíru barevným tonerem).

Našli jste v článku chybu?