Patří k nim mimo jiné zabezpečení nepřetržitého tisku nebo kopírování i v případě technických potíží zařízení nebo vyčerpání spotřebního materiálu.
Smlouva na servisní zabezpečení umožňuje zákazníkům společnosti Xerox získat lepší podmínky, než zajišťuje standardní záruka. Výhodami služby podle zástupců Xeroxu jsou:
• Kompletní servisní zabezpečení nad rámec běžné záruky
• Dojezd servisního technika do 2. pracovního dne od nahlášení servisní události
• Aktualizace softwaru zařízení
• Zapůjčení náhradního stroje v případě vážnější poruchy zařízení
• Náhradní díly a práce servisního technika v běžné pracovní době
• Dodávky spotřebního materiálu
• Záruka originálního spotřebního materiálu
• Garantovaná cena černobílého i barevného tisku, kdy se platí za počet stran, nikoliv za počet tonerových kazet
Servisní zabezpečení je pro zákazníky vhodné např. v souvislosti s plánováním investic do kopírování a tisku. Na základě objemu lze předpovědět, kolik bude stát provoz stroje, neboť náhradní díly i spotřební materiál jsou pokryty smlouvou. Zákazník se tak nemusí obávat nečekaných výdajů.
U multifunkčních tiskáren řady Phaser 8860/8860MFP Xerox navíc nabízí tříúrovňové účtování, kde jsou u barevného tisku nastaveny tři cenové úrovně podle pokrytí papíru tonerem – doplňkový barevný tisk, který nabízí barevný tisk za stejnou cenu jako černobílý (přibližně do 1,2% pokrytí papíru barevným tonerem), kancelářský barevný tisk (přibližně 1,2 až 8% pokrytí papíru barevným tonerem) a grafický barevný tisk (nad přibližně 8% pokrytí papíru barevným tonerem).