Kromě změny použitého řezu a barvy došlo i k většímu uspořádání dosud skotačících písmen. Nestandardní sklon si uchoval pouze vykřičník na konci, který tak tvoří hlavní pojítko s minulostí. „Chtěli jsme logo, které vychází z našich kořenů (rozmarné, fialové, s vykřičníkem), ale současně odráží evoluci našich produktů,“ napsala marketingová ředitelka Kathy Savittová v blogovém příspěvku popisujícím již dlouho ohlašovanou změnu.
Společnost oznámila, že obměna online, na všech budovách i dalším jejím majetku byla zahájena tento týden ve středu. Změna loga přichází v době reorganizace, která má Yahoo zařadit zpět mezi moderní společnosti Křemíkového údolí. Yahoo, které mělo před lety celkem dobře našlápnuto, si nechalo ujet vlak s novinkami a nyní má co dohánět, aby proniklo mezi své mladší a dravější konkurenty, jako jsou sociální sítě Facebook a Twitter nebo vyhledávač Google.
Yahoo proto začalo s procesem odstraňování starých produktů a akvizicí menších firem, jejichž produkty zahrnuje do své nabídky. Podle generální ředitelky Marissy Mayerové zvolila její firma tento proces „série sprintů“, aby konkurenci přinejmenším dohonilo. Mayerové nastoupila do Yahoo v červnu loňského roku a zatím se zdá, že její přístup společnosti prospívá.