Zajímavá technická řešení Hondy CR-V

16. 7. 2018

Sdílet

Vůz CR-V je poprvé vybaven systémem Agile Handling Assist (AHA) firmy Honda. Elektronický stabilizační systém byl speciálně přizpůsoben evropskému trhu tak, aby odrážel typický stav povrchu vozovek a styly řízení. Poskytuje při řízení mírnou a diskrétní pomoc pro zvýšení bezpečnosti a plynulejší a předvídatelnější chování vozu, např. pro stabilní zatáčení a změnu jízdního pruhu na kruhovém objezdu, a to v nízké i vysoké rychlosti.

Volitelně je k dispozici technologie firmy Honda pro pohon obou náprav „Real Time AWD with Intelligent Control System“. Díky softwarovým aktualizacím systému AWD lze nyní v případě potřeby přenést až 60 % točivého momentu na zadní nápravu, zejména při jízdě do kopce. Řidič může sledovat rozložení točivého momentu pomocí ukazatele na přístrojové desce. Byla přepracována kalibrace a systém nyní díky informacím ze snímačů stáčivé rychlosti a řízení umožní také dynamičtější průjezd zatáčkou.

Systém pasivní bezpečnosti ACE je v novém voze CR-V doplněn systémem technologií aktivní bezpečnosti a podpory řidiče Honda Sensing, kterým jsou vybaveny všechny verze a jehož součástí jsou systém pro udržování v jízdním pruhu, adaptivní tempomat, varování před čelní srážkou a systém pro zmírnění následků nehody.

První dodávky zbrusu nového vozu Honda CR-V jsou v Evropě očekávány na podzim roku 2018.

Našli jste v článku chybu?