Na novou společnost přechází většina obchodních, servisních a dalších závazků spojených s implementací systému Purity u zákazníků Adastry. Její hlavní činností je i nadále rozvíjet Purity, technologii pro řízení kvality dat, kterou Adastra vyvíjela déle než pět let a investovala do ní více než 15 milionů korun. V souladu s požadavky zákazníků se na základě původního jádra Purity vyvíjí také produkt pro Master Data Management.
Název řešení a produktové řady se z Purity mění na Ataccama Data Quality Center neboli DQC a Ataccama Master Data Center (MDC).
„Adastra je firmou, která se dlouhodobě profiluje v oblasti konzultačních a profesionálních IT služeb s vysokou přidanou hodnotou,“ říká Jan Červinka, generální ředitel, Adastra Corporation. „Aktivity divize Purity však měly blíž k produktovému pojetí, a proto jsme se rozhodli tuto divizi osamostatnit. „Navíc v oblasti datové kvality vidíme velký potenciál a to nejen na evropském trhu, ale celosvětově. Jasné signály k nám přicházejí hlavně ze severoamerického trhu, který je z hlediska poptávky po datové kvalitě rozvinutější. Věříme, že unikátní systém Purity, jenž jsme od základu vyvinuli, vytvoří silné kořeny pro další aplikace a řešení značky Ataccama,“ upřesňuje J. Červinka.
Společnost Ataccama Software se bude díky osamostatnění důrazněji orientovat na vývoj řešení pro zvyšování kvality dat podle přání, potřeb a požadavků současných i potenciálních zákazníků. Bude rychleji rozvíjet nové vlastnosti produktu a poskytovat kvalitnější zákaznickou podporu. Její úsilí povede k přímému oslovení globálních, mezinárodních zákazníků, kteří uvažují o nasazení jediné technologie v rámci multikulturního prostředí celé skupiny.