Airbus využívá IP telefonii od Cisco Unified Communications

19. 6. 2007

Sdílet

Výrobce letadel zlepšuje podnikovou komunikaci a spolupráci zaměstnanců; počet dodaných telefonů Cisco Unified IP Phone dosáhl 12 milionů

Společnost Cisco Systems oznámila, že Airbus dokončil zavedení systému Cisco Unified Communications, který pomůže zlepšit spolupráci, zvýšit produktivitu a zjednodušit komunikační infrastrukturu, která bude podporovat 45 000 zaměstnanců. Kompletace zakázky také znamená, že společnost Cisco již dodala celkem 12 milionů IP telefonů Cisco Unified IP Phone.


Airbus přešel od klasických pobočkových ústředen na telefonní systém zcela založený na protokolu IP. Nyní má 30 000 linek ve Francii a 10 000 ve Spojeném království, které jsou řízeny softwarem Cisco Unified Communications Manager pro zpracování hovorů. Pětiletý kontrakt na implementaci a správu IP komunikací Airbusu byl podepsán v roce 2005 operátorem a integrátorem komunikačních služeb Orange Business Services, který reprezentuje podniková komunikační řešení a služby poskytované France Telecom Group.

Cisco Unified Communications pomůže Airbusu rozšířit konzistentní komunikační služby všem zaměstnancům pracujícím v areálech Airbusu ve Francii a Spojeném království. Orange Business Services potřebovala pro instalaci centrální architektury a následnou počáteční konfiguraci a plánování devět měsíců. Řešení bylo uváděno do provozu rychlostí 600 telefonů denně.

- - Jaroslav Kasal

bitcoin_skoleni