Systém ALVAO Helpdesk byl testován a certifikován v nezávislých testovacích laboratořích společnosti Wipro Technologies. Certifikát dokládá, že testovaný systém bezvýhradně vyhovuje všem doporučením společnosti Microsoft pro bezpečnost, stabilitu, spolehlivost a dostupnost. ALVAO Helpdesk je profesionální nástroj pro oblast řízení a organizaci práce v oddělení ICT a dalších odděleních, jejichž úkolem je poskytování služeb. Systém poskytuje platformu pro standardizaci řízení servisních oddělení. Umožňuje měřit a hodnotit kvalitu jednotlivých poskytovaných služeb a tím dává do rukou řídících pracovníků klíčové informace pro efektivnější nakládání s provozními zdroji organizace. Výstupy zahrnují jak aktuální zprávy o činnosti oddělení, tak i historické analýzy, které jsou podkladem pro prognózu vývojových trendů.
Společnost ALC, spol. s r.o. dále získala v jubilejním 10. ročníku prestižní soutěže Microsoft Awards 2008 v České republice dvě významná ocenění:
Microsoft Industry Awards 2008 Finalist za druhé místo v kategorii „Nejlepší řešení pro Komunikace & média“ za úspěšnou implementaci systému ALVAO Asset Management ve společnosti CET21 s.r.o - provozovatele celoplošné televize TV NOVA.
Microsoft Technology Awards 2008 Finalist za třetí místo v kategorii „Nejlepší řešení využívající Microsoft Windows Server 2008“ za úspěšnou implementaci systému ALVAO Helpdesk ve společnosti AŽD Praha s.r.o.
- - Adam Šoltys