Apple, který sám aktivně všechny svoje konkurenty žene k soudu, se tak sám dostal do velmi nepříjemné pozice. Čínský trh je navíc pro Apple velmi atraktivní a patří mezi nejrychleji rostoucí a zájem o produkty Applu je zde velmi vysoký, například na trhu s tablety má podíl 74 % i přes záplavu různých lokálních a značně levnějších modelů.
Firma Proview , která vyrábí hlavně monitory a televize, chce logicky využít situaci ve svůj prospěch a zakázat prodej iPadu na čínském trhu, resp. ve skutečnosti jí půjde spíše o to, zajistit, aby Apple jí platil za to, že používá název, který má registrovaný ona. Samotný Apple se pokusil proti firmě Proview podat už dvě žaloby, aby získal kontrolu nad touto značkou, ale byly zamítnuty čínskými soudy.
Proview se v roce 2001 nechal zaregistrovat ochranné známky ve znění „iPAD“ a „IPAD“ pro čínský trh, které se pak později pokusil využít pro vlastní tablety, které ovšem nebyly úspěšné. Na celé situaci je ironické to, že tchajwanská pobočka společnosti Proview v roce 2009 prodala práva na tuto ochrannou známku nejprve britské firmě IP Applications a ta je následně v roce 2010, pravděpodobně za výrazně vyšší sumu, prodala Applu. Pointa je ovšem v tom, že podle soudu neměla tchajwanská pobočka Proview k prodeji ochranné známky právo a transakce je tak neplatná.
Během soudních pří již Proview stačil podat žalobu na Apple, jejímž cílem má být zakázat prodej tabletů iPad na čínském trhu kvůli porušování ochranné známky. Potvrdil to právník společnosti Proview Xiao Caiyuan, který sice chápe, že Apple je velmi vlivnou firmou, ale možná právě proto by jí něco takového nemělo rozhodně projít.