„Atlas si vybral cestu, která je postavena na kvalitních obsahových a portálových službách. Dosavadní služby Žena (zena.atlas.cz), Pikant.cz, nově spuštěný email (email.atlas.cz) či unikátní amapy.cz jsou ukázkou toho, že se nám daří naši vizi plnit. Stejnou kvalitu chceme nabídnout i v oblasti vyhledávání. Zde jsme zvolili cestu partnerské spolupráce, která našim uživatelům nabídne produkt, který je oceňován pro svou důvěryhodnost. Jsem rád, že tímto krokem podpoříme český produkt a zároveň poskytneme našim uživatelům kvalitní vyhledávání,“ vysvětluje spolupráci David Duroň, generální ředitel společnosti Atlas.cz.
„Ze strany Seznamu je projekt s Atlasem prvním z řady těch, které chceme na internetovém trhu společně s dalšími českými subjekty podniknout. Naše vyhledávání poprvé nabízíme jako komerční službu se všemi jeho kvalitami a věříme, že přinese uživatelům Atlasu ten nejlepší uživatelský zážitek,“ říká k nové spolupráci ředitel Seznamu Pavel Zima.
Seznam.cz jako nejpoužívanější český vyhledávač zvítězil v řádném výběrovém řízení.
- - David Zajíc