Battle Lord: mix RTS a RPG

14. 5. 2006

Sdílet

oblíbené žánry si brzy vyzkoušíme v nové akční pecce!

Vývojářské studio Katauri Interactive v těchto dnech usilovně pracuje na hře Battle Lord. Mělo by se jednat o poněkud netradiční žánr, který by v sobě míchal to nejlepší z osvědčených strategií i rubaček. Zřejmě se tak setkáme s přitažlivou směsí real-time i tahových strategií a RPG. Vaše toulky a putování rozsáhlým světem se budou odehrávat v reálem čase. Dostatku času na přemýšlení se vám pak dostane při tahové části, ve které stanete v čele obrovské armády jako její velitel.



Výběr postavy, se kterou budete chtít hru zdolat, je poměrně konvenční. Buď budete kolem sebe máchat mečem válečníka, palcátem paladina a nebo jakožto čaroděj sešlete na nepřátele všemožná smrtící kouzla. Každý charakter má samozřejmě odlišné vlastnosti a dovednosti a tak bude záležet pouze na vás, zda upřednostníte mozek a magii před svaly a sekerou. Své schopnosti pak uplatníte nejen na povrchu zemském, ale například i v temných kobkách nebo moři. Autoři slibují i rozvinutou AI, protivníci nebudou jen jako trubky čekat až na ně zaútočíte, ale naopak se vám budou snažit aktivně hatit plány.
Zda se vše autorům podaří či ne, to se dozvíme až v nadcházejícím roce 2007.