Best Buy je nadnárodní americká společnost se sídlem V Minnesotě, pobočky má v Mexiku, Portoriku, Kanadě a Číně, zatímco v Evropě nemá zastoupení a není příliš známá. Vznikla v roce 1966 a původně se specializovala na audio hardware, od roku 1983 se zaměřuje na spotřební elektroniku. Získala řadu ocenění a v roce 2006 se objevila na seznamu nejvíce obdivovaných společností časopisu Fortune. V minulém roce, v reakci na pokračující pokles zisků, oznámila Best Buy plán a transformační strategii, včetně rušení poboček a pracovních míst.
Best Buy před lety nasadila program známý jako ROWE (Results-only Work Environment). Strategie ROWE je určena pro management snažící se vyhodnocovat zaměstnance podle jejich výsledků, nikoli podle odpracovaných hodin. V případě Best Buy program ROWE umožnil korporátním zaměstnancům (nikoli prodavačům v obchodech) rozhodovat o tom, kdy a odkud budou pracovat.
Nyní během své restrukturalizace společnost zrušila svou podporu pružné pracovní doby a od svých pracovníků očekává tradiční 40hodinový pracovní týden ve svém ústředí v Richfieldu v Minnesotě. Toto rozhodnutí přichází jen několik dní potom, co ředitelka Yahoo oznámila zrušení práce z domova, které vyvolalo bouři kritiky. A následuje také po zprávách o plánech společnosti Best Buy na propuštění 400 pracovníku ve snaze o snížení provozních nákladů o 275 milionů dolarů.
Stejně jako Yahoo, se v prohlášení Best Buy zdůrazňuje snahu o posílení společného ducha a snahy o řešení firemních problémů. Jak řekl Matff Furman, ředitel oddělení pro komunikaci a veřejné záležitosti: „Především během snahy o zlepšení stavu je nejdůležitější schopnost zaměstnanců spolupracovat a společně řešit problémy, před kterými firma stojí.“
Best Buy nehodlá ROWE znovu zavést, i když v individuálních případech může být učiněna výjimka.