Canon se posunul mezi tři nejhodnotnější japonské značky

25. 5. 2011

Sdílet

Canon, světový lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, se v prestižním japonském žebříčku „Best Global Brands 2010“ společnosti Interbrand posunul ze čtvrté pozice mezi tři nejhodnotnější značky.

Žebříček již třetím rokem hodnotí značky podle finanční výkonnosti a je považován za dobrý ukazatel síly značek. Pro zařazení do žebříčku musí všechny společnosti splňovat následující kritéria: Značka musí pocházet z Japonska, musí být uvedena na tokijské burze, generovat alespoň 30 % příjmů mimo Japonsko a musí být všeobecně známá.

Podle hodnocení společnosti Interbrand vzrostla hodnota značky Canon na 11 442 miliard dolarů, což je výrazný nárůst o 9 % oproti minulému roku.

James Leipnik, šéf komunikace pro Evropu, Střední východ a Afriku, říká: „Umístění mezi třemi nejlepšími japonskými světovými značkami jen potvrzuje naše odhodlání patřit mezi předních 100 světových společností. V minulém roce jsme na Canon EXPO v Paříži ukázali, že náš závazek přinášet inovace je silnější než kdy dříve a jsme velmi rádi, že tento žebříček uznává silnou pozici společnosti Canon na světové scéně.“

Značky jsou seřazeny společností Interbrand podle jejich hodnoty, která je vypočtena z procenta příjmů vázaných na značku a stanovením rizika značky v závislosti na očekávaných příjmech vzhledem k pozici na trhu, stabilitě a celosvětovém působení.

O společnosti Canon Europe
Společnost Canon Europe je dceřinou společností japonské společnosti Canon Inc., předního světového inovátora a poskytovatele fotografických a zobrazovacích technologií.

Společnost Canon, Inc., byla založena v roce 1937 a již více než 70 let úspěšně působí v oblasti výzkumu a vývoje optických systémů. Canon v minulém roce slavil padesáté výročí své obchodní přítomnosti v Evropě.

Další informace o společnosti Canon Europe jsou k dispozici na webové adrese  www.canon-europe.com.