OLED Diamond Vision obrazovky by si podle Mitsubishi měly své místo najít jako velké informační/reklamní displeje na budovách, v/na dopravních prostředcích, v halách velkých korporací či v přednáškových sálech movitějších univerzit. Obrazovky jsou modulární, skládají se z většího množství malých OLED panelů.
Princip je podobný jako u LCD, tedy že každý pixel se skládá z diod tří barev (červené, zelené a modré), jak je ale známo, nepotřebuje OLED dodatečné podsvícení, protože v nich svítí přímo samotné diody. To klade menší nároky na údržbu a spotřebu a nabízí mnohem lepší pozorovací úhly než LCD.
Konkurentem velkých OLED displejů jsou dnes ale hlavně LED displeje, proti nim by OLED měly mít výhodu v možnosti vyššího rozlišení, navíc OLED panely nemusí být rovné, mohou se mírně ohýbat, tím lépe pokrývat zakřivené plochy. A samozřejmě díky modulárnímu systému mohou být velmi velké.
Zní to krásně, má to ale i své nevýhody. Dvěma hlavními u OLED jsou cena a životnost světelného barviva, hlavně toho modrého. Co nemusí být problém u televize či monitorů, to může být problém u veřejných displejů, kde se očekává nepřetržitý provoz. Na druhou stranu i v této oblasti došlo v poslední době k pozitivnímu vývoji, Mitsubishi slibuje, že životnost OLED by měla být 20000 hodin, což znamená přibližně dva roky a čtyři měsíce nepřetržitého provozu.
Cena ani dostupnost není zatím známa.