Česká spořitelna se stará, aby se příkaz nezadal dvakrát

17. 6. 2008

Sdílet

Česká spořitelna oznámila, že posiluje zabezpečení přímého bankovnictví: nastavení a změnu čísla pro autorizační SMS zprávy, které slouží k potvrzení příkazů k úhradě a dalších peněžních převodů v internetovém bankovnictví, je nyní možné provést jen v pobočkách banky.

Česká spořitelna oznámila, že posiluje zabezpečení přímého bankovnictví: nastavení a změnu čísla pro autorizační SMS zprávy, které slouží k potvrzení příkazů k úhradě a dalších peněžních převodů v internetovém bankovnictví, je nyní možné provést jen v pobočkách banky.
Zároveň, pokud klient zapomene nebo ztratí své přístupové údaje do internetového a telefonního bankovnictví, může o jejich nové vygenerování a následné zaslání požádat nově také pobočku České spořitelny - dříve to šlo pouze přes telefonní bankéře. V obou případech může klient využít libovolnou pobočku České spořitelny, bez ohledu na to, která z 636 poboček spravuje jeho účet.

K dalším novinkám v přímém bankovnictví patří také automatická kontrola duplicitně zadávaných transakcí - při realizaci příkazu přes internetové bankovnictví nebo automatickou hlasovou službu systém kontroluje transakce zadané v ten samý den a upozorní klienta v případě, že najde shodnou transakci (např. pokud klient z jakéhokoli důvodu neobdržel potvrzení o přijetí transakce a zadal ji opakovaně). Majitelům Osobního účtu České spořitelny jsou informace o aktuálním nastavení jednotlivých produktů ode dneška k dispozici i prostřednictvím telefonních bankéřů.

Spořitelna prodlužuje časový zámek při změně čísla pro autorizační SMS
PaySec: mikroplatby od ČSOB