Cestování časem ve strategii Achron

30. 3. 2009

Sdílet

Pokaždé, když vám oznamujeme nějakou novou strategii, snažíme se vás nalákat na pěknou grafiku, promakané jednotky, nebo prostě jenom na hru od vývojářů, kteří ještě nezklamali. S Achronem je to jinak


Achron totiž láká svou netradiční hratelností. Nenechte se mýlit, stavění budov a budování armád tu stále je, to je prvek, kterého se žánr strategií jen tak nezbaví, ovšem všechna tato klasika je obestřena cestováním v čase.


Poprvé v historii totiž budete moct chyby, které při svém tažení napácháte, odčinit časovým skokem a nikdo vám v něm nebude bránit. Otevírá se tak zcela nová škála úskoků a strategií, kterými můžete nepřátele zničit, i když při tom napácháte spoustu chyb, a to zní rozhodně zajímavě. Ve svých časových hrátkách budete limitováni pouze spotřebou jakési energie, takže se nemusíte obávat, že si „skočíte" pouze párkrát za celou hru.


Na jednu stranu zní časová přizpůsobivost velmi dobře, ale na stranu druhou věříme, že se najde také spousta lidí, kterým tato možnost bude vadit. Mohlo by se totiž stát, že strategie přijde o veškeré své kouzlo tkvící v plánování a strategickém snažení. Celý žánr by se tak mohl změnit podobně jako FPSka díky absenci zdraví.


Titul by měl vyjít v roce 2010 pro PC, X360, PS3 a Wii.


bitcoin_skoleni

Zdroj: Worthplaying.com