Vyplývá to z měření společnosti Net Applications, která pravidelně zveřejňuje výsledky podílu jednotlivých prohlížečů na trhu. Vince Vizzaccaro, prezident této společnosti konkrétně říká, že Firefox již půl roku přešlapuje na místě, zatímco Chrome převzal štafetu v růstu popularity.
Na konci března činil podle měření Net Application podíl Firefoxu 24,5 %, což je jen minimální nárůst, neboť před půl rokem byl jeho podíl 23,8 % a svého vrcholu dosáhl v listopadu 2009, kdy získal 24,8 %. Podle Vizzaccaro tak přebírá dřívější trend Firefoxu, nicméně ani stagnace prohlížeče Mozilly není až tak špatná věc.
Chrome si oproti minulému měsíci polepšil o 0,5 % a na konci března dosáhl zatím rekordní hodnoty podílu 6,1 %. Chrome roste již 17 měsíců po sobě a podle měření Net Applications tento nárůst akceleruje, neboť nárůst za poslední půlrok byl dvojnásobný, než v předchozím půlroce. Podle Vizzaccara je hlavním důvodem růstu podílu Chrome jeho propagace a distribuce, protože lidé jsou mnohem více seznámeni se společností Google než s Mozillou.
Naopak Internet Explorer od Microsoftu v uplynulém měsíci opět klesal a ztratil 0,9 procentního bodu, díky čemuž skončil jeho podíl na 60,7 %, což je také rekordní hodnota. Pokles byl téměř dvojnásobný oproti propadu, který je běžný v únoru či březnu, což znamená, že teorie o zpomalování poklesu IE není realistická. V posledním roce pak IE ztratil 7,8 procentního bodu ze svého podílu. Vizzaccaro dále říká, že vliv ballot screenu, který si v EU zažil svoji premiéru v uplynulém měsíci, není nijak významný, zvlášť z celosvětového hlediska.
Prohlížeč Safari zaznamenal jen minimální nárůst na 4,7 % a Opera pak zůstala na únorových 2,4 %.