Coffeebreak: System4u – partner pro hromadnou správu a zabezpečení firemních mobilních zařízení

Sdílet

 Autor: IDG
Poslechnte si rozhovor, který jsme natočili s Ondřejem Kubečkem ze společnosti System4u na téma mobilní řešení ve firemní prostředí.

Mobilních zařízení – chytrých telefonů a tabletů – pro práci ve firmách přibývá. S rostoucím počtem modelů a verzí operačních systémů musejí firemní IT čelit mnoha problémům spojeným s jejich správou a s možnými úniky dat, ke kterým uživatelé vzdáleně přistupují. A přesně s těmito problémy pomáhá firmám nasazení některé z EMM technologií prostřednictvím partnera – společnosti System4u.

Z portfolia  světových EMM technologií, které společnost System4u implementuje, jmenujme např. MobileIron, VMware AirWatch, Samsung Knox, IBM MaaS360, Citrix XenMobile či BlackBerry Enterprise Service 12. System4u je již několik let po sobě partnerem nejvyšší Iron úrovně společnosti MobileIron.

Kvalita služeb společnosti System4u byla potvrzena vstupem do světové aliance GEMA – Global Enterprise Mobility Alliance, což je globální poskytovatel služeb pro firemní mobilitu a nabízí výběr nejlepších firem zabývajících se mobilitou. GEMA a její členové dodávají mobilní služby a řešení v takovém rozsahu a kvalitě, jakých žádná samostatná firma není schopna dosáhnout. Aliance GEMA se letos v Gartnerově magickém kvadrantu posunula ze segmentu niche players (specializovaní hráči) do segmentu challangers (vyzyvatelé), což je velký posun celé GEMA aliance vpřed, a svůj významný podíl na tomto úspěchu má i System4u.

ICTS24

Společnost System4u se stala spolehlivým partnerem mnoha velkých firem a korporací, kterým poskytuje služby pro hromadnou správu a zabezpečení mobilních zařízení. Mezi její významné zákazníky se řadí např. PricewaterhouseCoopers, HELLA Group, T-Mobile, Orange Slovensko, Škoda Auto, Moneta Money Bank, Policie ČR a řada dalších.

Společnost System4u se chystá své mobilní služby ještě rozšířit. Zákazníkům nabídne výběr i profinancování nákupu mobilních zařízení, jejich počáteční nastavení a předání konkrétnímu uživateli včetně poskytování podpory po celou dobu užívání zařízení.