Hlavní navigace

Compuware rozšiřuje Vantage o komplexní řízení služeb

12. 4. 2007

Sdílet

Společnost Compuware představila Vantage 10, řešení řízení služeb s jehož pomocí mohou IT oddělení řídit aplikační služby z obchodního pohledu. Nová verze Vantage spojuje funkce monitorování zkušeností koncových uživatelů s hloubkovými analýzami Java a .Net aplikací a rovněž metriku pro měření vlivu na chod podniku. Kromě toho lze prostřednictvím Vantage 10 měřit a spravovat VoIP služby.

Společnost Compuware představila Vantage 10, řešení řízení služeb s jehož pomocí mohou IT oddělení řídit aplikační služby z obchodního pohledu. Nová verze Vantage spojuje funkce monitorování zkušeností koncových uživatelů s hloubkovými analýzami Java a .Net aplikací a rovněž metriku pro měření vlivu na chod podniku. Kromě toho lze prostřednictvím Vantage 10 měřit a spravovat VoIP služby.

Compuware Vantage zajišťuje ucelené sledování zkušeností koncových uživatelů prostřednictvím skriptovaných (skriptem definovaných) transakcí a průběžného monitorování. Nová integrace s podrobnou analýzou aplikací zajišťuje přehled o výkonu aplikačních serverů pro webové a SOA aplikace.

Nově zavedená metrika vlivu na fungování podniku poskytuje informace o aktuálním počtu uživatelů a maximálním počtu potenciálních uživatelů ovlivněných daným problémem s výkonem nebo dostupností. Tato informace umožňuje IT oddělením nastavit prioritu řešení problémů podle jejich aktuálního vlivu na chod podniku.

Compuware Vantage zajišťuje rovněž monitoring VoIP telefonování v kontextu s ostatními síťovými aplikacemi využívajícími přenosové kapacity sítě. Compuware Vantage 10 přináší nové výkazy pro správce systému, které je informují o celkovém stavu VoIP služeb, včetně počtu hovorů se sníženou kvalitou. Při řešení problémů a analýzách trendů se může hodit též možnost dalšího rozboru shromážděných údajů.