Asus se ve svých reklamách soustředí na emoce, Samsung klade důraz na člověka a jednoduchost použití. HP a Microsoft soustředí své produkty na business a podnikové zaměstnance. Čínská společnost Huawei propaguje své tablety jinak.
V klipu, který společnost zveřejnila na svém Youtube kanále neuvidíte ani usmívající se rodinku, ani elegantního podnikatele, natož studenta designu s brýlemi. Vlastně ve videu neuvidíte jeden jediný obličej. Huawei představuje svůj tablet za doprovodu poklidné, až meditační hudby a postupně vyzdvihuje jeho přednosti.
Společnosti Huawei se podařilo stát se jedničkou na čínském trhu, dobře se jí daří v Asii celkově, a tak není divu, že si brousí zuby také na Evropu a západní trhy. Po ADSL modemech a několika smartphonech nám Huawei předkládá video, ve kterém prezentuje čtyřjádrový tablet a desetipalcovým displejem.
Tablet by se měl na trh dostat v průběhu měsíce srpna. Cena odhadujeme na maximálně 500 dolarů, což není na Full HD tablet s IPS displejem, čtyřjádrovým procesorem K3V2 s frekvencí 1,5 GHz a šestnáctijádrovým (!!!) grafickým čipem, vůbec špatné. Co víc, díky dokovatelné klávesnici je možné, po vzoru tabletů Asus Transformer, proměnit tablet v mini notebook s operačním systémem Android 4.0, Ice Cream Sandwich.