Ukazuje to průzkum, který si společností Mediaresearch nechala zpracovat Asociace televizních organizací (ATO). Podle tohoto průzkumu disponuje necelých 40 procent českých domácností alespoň jedním televizorem s LCD obrazovkou, 10,4 procent je vybaveno televizí s plazmovou obrazovkou a 3,5% domácností televizí s LCD displejem.
Alespoň jednou klasickou televizí s CRT (skleněnou) obrazovkou disponuje 60 procent českých televizních domácností. Nadpoloviční většina (53,2 procent) domácností vlastní televizor se širokoúhlou obrazovkou (s poměrem stran 16:9), 56,6% potom alespoň jednu televizi s poměrem stran 4:3. Zatím asi 4,2 procent domácností má podle průzkumu televizi s připojením na internet.
Součástí výzkumu byly i otázky ohledně sledovanosti archivů televizních stanic. Asi 13 procent respondentů starších čtyř let uvedlo sledování nějakého pořadu z archivů televizních stanic alespoň jednou týdně, 5,5 procenta respondentů sleduje živé vysílání přes internet. Televizní vysílání na mobilu si alespoň jednou týdně pustí pouhých 0,4 procenta Čechů.