Konkrétně pro mobilní přístup chystá nasazení HTML5 aplikací, které budou multiplatormní a umožní renderovat data z cloudových služeb přímo na přístrojích uživatelů. Al Falcione, viceprezident pro produktový marketing v Salesforce.com, k tomu říká, že nativní mobilní aplikace jsou vhodné zejména pro jednoúčelové použití, ale nasazení HTML5 má přinést širokou adaptabilitu napříč platformami s možností kustomizace.
Mezi další novinky z Dreamforce patří vylepšení platformy pro spolupráci Chatter, kterou v současnosti využívá zhruba 100 000 firem. Přibyly například indikace přítomnosti uživatele, chat nebo sdílení obrazovky. Chatter bude také možné nově využívat pro spolupráci s lidmi mimo firmu, pro spolupráci v privátních skupinách a uživatelé budou mít přístup jen k materiálům v rámci skupiny, upřesňuje Falcione.
Salesforce.com dále ohlásila partnerství se společností Dun & Bradstreet na projektu Data.com, což je cloudový obchod s informacemi o firmách a zákaznících určených pro CRM systémy. Ten využívá crowdsourcový model pro sběr informací, kdy jednotliví uživatelé přispívají k rozšiřování a udržování aktuálnosti dat. Data.com staví na projektu firmy Jigsaw, kterou Salesforce.com koupilo v loňském roce, a partnerství s Dun & Bradstreet mu má poskytnout přístup k 200 milionům firem, což by mělo výrazně zvýšit efektivitu marketingových kampaní realizovaných za jeho využití.