Pokud se rozhodnete přídavek využít (jak výslovně uvádí Dropbox v příspěvku na svém blogu, přídavek je stále ve vývoji a nejde o jeho konečnou verzi), získáte v dokumentech vytvořených ve Wordu, PowerPointu a Excelu tlačítko Dropboxu, pomocí kterého budete moci zjistit, kdo další na dokumentu pracuje, zda není nějaká novější verze těchto dokumentů nebo snadno vygenerovat odkaz ke sdílení dokumentu. A to vše, aniž byste museli opustit dokument.
Strategíí Dropboxu bylo vždy to, aby jeho služba byla jakousi spojnicí mezi světem BYOD/mobilními zařízeními/sociálními sítěmi a aplikacemi vytvořenými pro různá prostředí. Při použití Dropboxu k ukládání dat nezáleží na tom, zda se snažíte přistupovat k datům z iPhonu, Androidu, Windows Phone, počítače či Macu - váš obsah je dostupný odkudkoli.
Zabudování funkce přímo do balíku Microsoft Office je dalším logickým krokem ve spolupráci Microsoftu a Dropboxu: můžete být na desktopu ve známém prostředí Microsoft Office a váš kolega může upravovat ten samý dokument přímo z webovéhoprohlížeče na jeho laptopu.
Oba děláte svou práci způsobem, který je vám nejbližší a všechno skvěle funguje. Pokud navíc vezmeme v úvahu další „plod“ partnerství Microsoftu a Dropboxu, díky kterému je Dropbox preferovaným místem k ukládání dokumentů v Microsoft Office 365, máme funkční ekosystém, díky kterému má Dropbox značný náskok před konkurenty typu cloudové služby Box.
A jak už to tak bývá: čím více lidí bude takto pracovat, tím spíše CIO ve vaší společnosti nakonec pořídí účty Dropbox for Business - a o to tady vlastně jede především. Project Harmony je stále ve vývoji, a tak Dropbox slibuje v blízké budoucnosti více propojení jeho služby s dalšími desktopovými a mobilními aplikacemi.