Efektivní e-mailové kampaně v souladu s legislativou umožňuje nové CRM od Komixu

30. 10. 2010

Sdílet

Novou verzi CRM řešení CAS genesisWorld, jež je dostupná i v češtině, uvedla na náš trh společnost Komix. Mezi novinky varianty 12 patří například modul pro řízení marketingových průzkumů či doplněk pro iPhone zajišťující okamžitý přístup k informacím o zákazníkovi, ať už se uživatel nachází kdekoli. Inovována byla i integrace s produktem Inxmail, který umožňuje v krátkém čase vytvářet efektivní e-mailové marketingové kampaně.

Modul pro řízení marketingových průzkumů umožňuje provádět transparentní průzkumy zákazníků a obchodních partnerů, zhodnotit vzdělávací kurzy a získat zpětnou vazbu od zákazníků. Díky němu podle dodavatele mohou prodejní a marketingová oddělení vytvářet dotazníky takřka jedním kliknutím. Všechny odpovědi jsou strukturovaně zaznamenány a vyhodnoceny a lze je okamžitě použít například pro stanovení prodejních příležitostí.

ICTS24

V nabídce nového CRM řešení lze nalézt také inovovanou spolupráci s e-marketingovým produktem Inxmail. Ten dává možnost efektivně oslovit určitou cílovou skupinu a okamžitě ověřit a změřit dopad kampaně. V nové verzi lze z každé kampaně lépe vytvářet a uchovávat detailní reporty a přehledy.

„CAS genesisWorld 12 umožňuje implementovat veškeré zákonné předpisy na ochranu osobních dat po celé společnosti a se všemi osobními daty je nakládáno v souladu s těmito předpisy,“ říká Jakub Houska ze společnosti Komix. „Díky pravidlům pro import a export dat, výchozímu nastavení správy adres, podpoře povinného poskytování informací a dalších bezpečnostních prvků je zajištěna maximální ochrana proti zcizení a ztrátě dat či neoprávněnému přístupu k nim. Přes všechna tato opatření umožňuje CAS genesisWorld přesně zaměřit na cílové skupiny zákazníků,“ tvrdí Jakub Houska ze společnosti Komix.