Podle Facebooku se průměrný uživatel aplikace, která je prvním produktem vývojářského týmu Creative Labs, podívá asi na 80 příběhů za den. Společnost na druhou stranu stále neposkytla žádný údaj o tom, kolik lidí si již aplikaci stáhlo.
Paper obsahuje mnoho tradičních funkcí z Facebooku, jako jsou nástroje pro komunikaci nebo zeď s příspěvky. Vedle toho se však chová také jako agregátor. Aplikace totiž shromažďuje články, které uživatelé sdílejí na svých profilech, a třídí je do samostatných sekcí – novinek, zpráv z podnikání, fotozpráv, sportovních zpráv a dalších.
Aplikace Paper, která je dostupná pouze pro telefony iPhone, byla s velkou pompou uvedena v lednu, ale nyní v žebříčku iOS rychle upadá. Podle společnosti App Annie, která sleduje hodnocení na obchodu App Store, trvalý pokles popularity začal v březnu, kdy byla ještě v žebříčku 100 nejoblíbenějších aplikací.
Facebook je nicméně s přijetím aplikace spokojen. Lidé, kteří si Paper stáhli do svých telefonů, ji prý používají velmi často. V příštím roce proto hodlá přijít hned s několika dalšími aplikacemi. V některých případech však půjde jen o osamostatnění již existujících nástrojů od mobilní aplikace či její desktopové platformy.
Facebook v tomto týdnu také uvolnil aktualizaci pro Paper, která přinesla nové vzhledy obrazovek. Ty by prý měly uživatelům usnadnit nalezení článků z konkrétních publikací. Jako příklady vydavatelských domů, jejichž obsah lze v Paperu nalézt, Facebook uvedl Fox News a Bloomberg.