Údaj potvrzuje i společnost Comscore, sledující internetový provoz, podle níž jde o zatím nejvyšší dosažené číslo za jeden měsíc. Například Facebook potřeboval k získání 25 milionů uživatelů téměř tři roky (konkrétně 35 měsíců), Twitter 30 měsíců a Myspace pak 20 měsíců, což jsou čísla zcela nesrovnatelná s dynamikou Google+.
Zajímavé podle Andrewa Lipsmana, viceprezidenta Comscore, je, že právě Facebook, který je dnes lídrem trhu, rostl nejpomaleji. Podle něj ale zatím není jasné, kolik z oněch 25 milionů uživatelů Google+ lze označit jako regulérní uživatele a kolik si jich vytvořilo profil jen ze zvědavosti, aby se na novou síť podívalo. Nicméně uvedená čísla je podle něj těžké ignorovat, zvlášť vzhledem k skutečnosti, že nová síť Googlu je stále v beta fázi a je přístupná jen na pozvání.
Dan Olds, analytik společnosti The Gabriel Consulting Group, souhlasí, že čísla spojená s Google+ na něj dělají dojem, ale není prý příliš překvapen. Nicméně ani rychlý start podle něj neznamená, že tento trend bude pokračovat a že Google+ rychle přebere velkou část uživatelů dosavadních sítí jako je Facebook či Twitter. Pomalejší růst dřívějších sítí byl podle něj logický, protože ty přišly v době, kdy se fenomén sociálních sítí teprve utvářel, zatímco Google+ se objevuje již v době, kdy všichni vědí o co jde. Navíc přichází i v době určitého „sucha“ z hlediska novinek v této oblasti a není překvapením, že řada lidí je prostě zvědavá, co nového Google nabídne.
Comscore také poukazuje na to, že více než 63 % z aktuálních uživatelů Google+ jsou muži, což nesvědčí o reálném sociálním rozvrstvení, ale naopak to poukazuje na určitou anomálii.