Generální ředitel společnosti Luxottica Andrea Guerra říká, že je hrdý na to, že jeho společnost „znovu určí směr budoucnosti a trendů brýlí“, ale detaily jak nebo kdy se tak stane, nenabízí. A ani Google příliš detailů nezveřejnil. „Glass na svých oblíbených brýlích od Oakley či Ray-Ban zítra ještě neuvidíte, dnešek je však začátkem nové kapitoly v designu Google Glass,“ napsala v pondělí společnost na své sociální síti Google+.
Společnost Oakley už má s chytrými technologiemi na tělo své zkušenosti, již v minulosti vyvinula produkt podobný Google Glass, jenž sportovním nadšencům na lyžařských brýlích zobrazuje vzdálenost, kterou ujeli, jejich rychlost a polohu podle GPS.
Google Glass se v současnosti prodávají za cenu 1 500 dolarů (téměř 30 000 korun) a od ledna jsou za příplatek 250 dolarů (4 900 korun) k dostání ve 40 různých dioptrických verzích v kolekci s názvem Titaniun. Partnerství s Luxotticou nabídku jejich modelů podstatně rozšíří.
Google Glass však stále nejsou dostupné široké veřejnosti, a ač by se podle zprávy ze začátku tohoto měsíce mohlo zdát, že Google plánuje otevřít první prodejnu, ve které se toto zařízení bude prodávat, poslední prohlášení na oficiálním blogu Google Glass naznačuje, že se společnost s jejich prodejem počká až na chvíli, kdy je začne prodávat Luxottica. „Prodejny a distribuční kanály Luxotticy se budou hodit, až se Glass stanou dostupnými pro více lidí,“ oznamuje článek na blogu.
Toto partnerství s Luxotticou je znamením, že to Google s chytrými brýlemi myslí vážně, přesto je však k této technologii stále mnoho lidí velmi skeptických, ať už pro jejich příliš vysokou cenu, nebo kvůli tomu, že dva roky od velkolepého ohlášení jejich existence stále nejsou dostupné veřejnosti. Ani média a podniky se ke Google Glass často nestaví zrovna pozitivně a ještě není vůbec jisté, jak to bude s jejich používáním po stránce zákona.