Automobilka tak získá například možnost využívat speciální uživatelské rozhraní Google či rozšířit dosavadní nabídku aplikací pro své vozy třeba o Google Maps for Business. Mapy od Google se tak budou v Mercedesech používat pro integrované navigační systémy. Spolupráce obou společností fungovala už od roku 2007, kdy se stala aplikace v navigačních systémech vozů s Google Maps alespoň kompatibilní.
Na podzim loňského roku byl zase uveden telematický systém AMG Performance Media, za který automobilka získala na letošním CES dokonce ocenění „International CES Innovations 2012 Design and Engineering Awards Honoree“.
Mezi další technologie vycházející ze spolupráce obou firem patří COMAND Online, což je multimediální systém schopný přístupu na internet a využívání služeb Google Streetview (pro zobrazení map „z ulice“) a Panoramio (pro získání lokálních fotografií, například cíle cesty).
Spolupráce s Facebookem zase spočívá ve speciálně přizpůsobené verzi sociální sítě pro vozy Mercedes-Benz. Facebook nemá rozptylovat pozornost řidiče, a proto do něj lze vpisovat jakýkoliv text pouze v případě, že auto stojí. Další specialitou je možnost převedení názvu cíle z navigace přímo na zeď uživatele a také zjištění pohybu přátel v okolí tohoto cíle. Upravený Facebook je součástí nového telematického systému mbrace2, který se prozatím používá v modelu SL, přičemž se s ním počítá jakožto se sériovou výbavou všech nových vozů značky Mercedes-Benz.