V svém blogovém příspěvku Diane Greenová, viceprezidentka pro Google Cloud, uvádí, že v rámci G Suite se už Gmail pro personalizaci reklamy nepoužívá, přičemž bezplatný Gmail by měl být z tohoto systému vyňat v průběhu roku.
Pro zajímavost dodejme, že počet firemních uživatelů G Suite se za poslední rok víc než zdvojnásobil, za službu v současnosti platí víc než tři miliony společností.
„Tohle rozhodnutí uvádí Gmailové reklamy do souladu s tím, jak personalizujeme reklamy pro ostatní produkty Googlu,“ uvádí Greenová.
„Reklamy jsou zobrazovány na základě uživatelského nastavení, které mohou uživatelé kdykoliv změnit, včetně vypnutí personalizace reklamy. G Suite bude nadále bez reklam.“
Greenová také dodává, že žádná jiná e-mailová služba své uživatelé nechrání před spamem, phishingem a útoky hackerů tak úspěšně jako Gmail, který má v současnosti skoro jednu a čtvrt miliardy uživatelů.
„Zobrazení možných odpovědí činí skrz funkce jako Smart Reply práci v Gmailu jednodušší, rychlejší a efektivnější. Další doplňky umožní například platby či fakturaci přímo v Gmailu, což bude další převrat v tom, co můžete s emailem dělat,“ píše ve svém příspěvku dále Greenová.
„Uživatelé G Suite i běžní uživatelé Gmailu mohou být ujištění, že soukromí a bezpečnost pro nás bude při pokračující inovaci nadále na prvním místě. Informace sdílené s Googlem zůstávají nastavitelné na myaccount.google.com.“