Google přestane skenovat Gmailové účty

30. 6. 2017

Sdílet

 Autor: © Pavel Ignatov - Fotolia.com
Google potvrdil, že přestane skenovat emailové účty svých uživatelům za účelem zobrazování cílené reklamy.

V svém blogovém příspěvku Diane Greenová, viceprezidentka pro Google Cloud, uvádí, že v rámci G Suite se už Gmail pro personalizaci reklamy nepoužívá, přičemž bezplatný Gmail by měl být z tohoto systému vyňat v průběhu roku.

Pro zajímavost dodejme, že počet firemních uživatelů G Suite se za poslední rok víc než zdvojnásobil, za službu v současnosti platí víc než tři miliony společností.

„Tohle rozhodnutí uvádí Gmailové reklamy do souladu s tím, jak personalizujeme reklamy pro ostatní produkty Googlu,“ uvádí Greenová.

„Reklamy jsou zobrazovány na základě uživatelského nastavení, které mohou uživatelé kdykoliv změnit, včetně vypnutí personalizace reklamy. G Suite bude nadále bez reklam.“

Greenová také dodává, že žádná jiná e-mailová služba své uživatelé nechrání před spamem, phishingem a útoky hackerů tak úspěšně jako Gmail, který má v současnosti skoro jednu a čtvrt miliardy uživatelů.

ICTS24

„Zobrazení možných odpovědí činí skrz funkce jako Smart Reply práci v Gmailu jednodušší, rychlejší a efektivnější. Další doplňky umožní například platby či fakturaci přímo v Gmailu, což bude další převrat v tom, co můžete s emailem dělat,“ píše ve svém příspěvku dále Greenová.

„Uživatelé G Suite i běžní uživatelé Gmailu mohou být ujištění, že soukromí a bezpečnost pro nás bude při pokračující inovaci nadále na prvním místě. Informace sdílené s Googlem zůstávají nastavitelné na myaccount.google.com.“