Analytici tvrdí, že problém ovšem bude v tom, zda Google+ dokáže udržet tempo, díky kterému se rychle dostal do top 10 žebříčku.
"Jde o dobrý růst," říká Matt Tatham, mluvčí společnosti Experian Hitwise, která se zabývá sledováním on-line dění. "Samozřejmě, hned po otevření se síti dařilo velmi dobře. Nyní je již mimo úvodní vrchol, ovšem teď je důležité udržet tento růst měsíc po měsíci."
Tatham prozradil tento týden webu Computerworld, že během týdne od 20. září, kdy služba Google+ oficiálně přešla z modelu pouze pro zvané do otevřeného přístupu, zaznamenal tento web v USA 14,98 miliónu návštěv. Minulý týden tato čísla klesla na 7,2 miliónu.
Nicméně, pozitivní zprávou je, že tato čísla jsou stále vysoká oproti průměrným návštěvám 1,2 miliónu v období mezi 6. srpnem a 17. zářím.
Nová sociální síť společnosti Google zaznamenala v USA v září 349procentní nárůst návštěv oproti srpnu, konkrétně šlo o skok z 5,4 miliónu návštěv v srpnu na 24,2 miliónu v září.
Nicméně zatímco pro Google+ jde o velký skok v počtu návštěvníků, stále jde o velmi chabá čísla v porovnání s nejsilnějšími hráči na trhu sociálních sítí, jako jsou například Facebook a Twitter.
Pro porovnání, Facebook v září v USA zaznamenal 8,2 miliardy návštěv v srpnu a 7,65 miliardy v září. Server Hitwise dále uvedl, že Twitter měl v USA v srpnu 172,9 miliónu a v září 144,9 miliónu návštěv.
"Návštěvnost Google+ je dobrá, ale stále zatím není reálným soupeřem pro Facebook, nicméně jsou dosažené výsledky dost velké k upoutání pozornosti inzerentů," tvrdí Dan Olds, analytik ve firmě The Gabriel Consulting Group.
Olds dodává, že kdykoliv Facebook šlápne vedle, tak jako to udělal se sledováním některých uživatelů i poté, co opustili síť, nebo zavedením další nepopulární změny designu, je to příležitost pro Google+, aby vypadal lépe při srovnání a nabral více uživatelů.
Rob Enderle, analytik u firmy Enderle Group, podotýká, že změny Facebooku nevyvolají masivní odliv uživatelů na síť Google+, ale každý z důvodů se počítá.
"Je příliš brzo soudit, ale pokud Facebook nebude opatrný, může způsobit nový růst uživatelů Google+ a možná již tak učinil," dodává.
Brad Shimmin, analytik u společnosti CurrentAnalysis, konstatuje, že následující měsíce budou silným ukazatelem toho, jak bude služba Google+ populární, obzvláště až odezní vzrušení vyvolané spuštěním sítě.
"Registrace jsou jedna věc," pokračuje Shimmin. "Používání je věc druhá. Myslím, že pouze čas ukáže, zda je Google+ schopný soupeřit s Twitterem a Facebookem v oblasti každodenního využívání uživateli. Myslím, že Google+ je nejvíce slibný v oblasti firemní sociální platformy, ne jako rival pro Facebook."