Gore zabíjení v Bulletstorm původně být nemělo

3. 2. 2011

Sdílet

Takzvané „skill kills“, které tvoří velkou část unikátnosti chystaného hitu Bulletstorm, původně ve hře být neměly. Přišly na ně prý samotní hráči.

„Prsty v tom mají hráči,“ nechal se slyšet tvůrčí šéf People Can Fly, Adrian Chmielarz, v rozhovoru s MS Xbox World. „My totiž žádný takový systém původně neplánovali. Poté, co jsme však nechali hráče si Bulletstorm vyzkoušet, přestali jim běžné zabíjení stačit - raději do protivníka kopli, přitáhli zpět, kopli a až poté stříleli. Něco na způsob lidského jo-ja.“


„A právě v tomto místě jsme se do hry rozhodli integrovat speciální způsoby zabití, po jejichž využití jsou hráči odměňováni body a novými schopnostmi. Zároveň to titulu přidává a unikátnosti a smyslem pro humor. A tak se tedy zrodily skill kills.“

Zdroj: VG247