AdMob, reklamní společnost, kterou Google koupil v listopadu roku 2009, zveřejnila výsledky nové studie mezi více než 1400 uživateli tabletů. Cílem studie bylo pochopit, k čemu všemu uživatelé své tablety používají: jen na partnerských stránkách AdMob totiž za za posledních šest měsíců vzrostl počet uživatelů tabletů o 300%.
Některé z výsledků studie:
43% respondentů stráví se svým tabletem více času, než s desktopem/laptopem.
1 ze 3 respondentů stráví s laptopem více času, než u televize.
Mezi nejpopulárnější aktivity na tabletech patří: hraní (84%), hledání informací (78%) a vyřizování e-mailů (74%).
Mezi nejméně populární aktivity na tabletech patří: nakupování (42%), čtení knih (46%).
68% respondentů stráví na tabletu alespoň hodinu denně.
69% respondentů uvedlo, že svůj tablet využívají spíše v týdnu, než o víkendu.
62% uživatelů tablety používá spíše večer a v noci.
28% respondentů řeklo, že se z tabletu stal jejich hlavní počítač.
Zdroj: PCW