Infor nabízí řízení retailových procesů v reálném čase

17. 1. 2008

Sdílet

Produkt CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1, řešení pro aktivní marketing s odvětvově specifickými funkcionalitami, uvedla na trh firma Infor. Novinka umožňuje obchodním společnostem rychle zavést událostně řízené kampaně, které měřitelným způsobem zvyšují prodej a loajalitu zákazníků.

Produkt CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1, řešení pro aktivní marketing s odvětvově specifickými funkcionalitami, uvedla na trh firma Infor. Novinka umožňuje obchodním společnostem rychle zavést událostně řízené kampaně, které měřitelným způsobem zvyšují prodej a loajalitu zákazníků.
Nejnovější verze CRM Epiphany Outbound Marketing generuje nabídky iniciované událostmi v reálném čase, jež podporují cíle kampaně prostřednictvím integrace dat mezi marketingovým procesem a událostně řízeným systémem. Pokročilé funkcionality umisťují obchodníkovy informace tak, aby byly zákazníkům viditelné v nejvhodnější dobu.
„Porozumění potřebám zákazníků a poskytnutí konzistentní a pozitivní nákupní zkušenosti je klíčové pro úspěch obchodníka, zejména v dnešním vysoce konkurenčním prostředí,“ řekl Dr. Patric Timmermans, ředitel produktového marketingu v oblasti CRM ve společnosti Infor. „Odvětvově-specifické funkcionality integrované v řešení CRM Epiphany Outbound Marketing poskytují obchodníkům pokročilé nástroje umožňující dodávat časově limitované nabídky, jež generují rostoucí příjmy.“
Infor CRM Epiphany Outbound Marketing 7.1 podle výrobce transformuje e-mailový marketing do javovské architektury a integruje některé inovace jako např. SMTP pipelining, SMPT autentifikace, SPF a Sender-ID podporu, pravidla pro příchozí e-maily a další.